arshia site

اطلاع از میزان قند خون و دریافت نسخه با سخنگوی «الکسا»

شرکت آمازون اعلام کرده که بلندگوهای هوشمند الکسای این شرکت از این پس قادر به ارائه اطلاعات حساس پزشکی به کاربران و مدیریت این اطلاعات هستند.

به نقل از اسین ایج، کاربران بلندگوهای مذکور از این پس می‌توانند از الکسا بخواهند تا اطلاعات مربوط به سلامت و سوابق پزشکی آنها را به صورت صوتی ارائه کند.

بدین منظور کیت جدیدی به بلندگوهای مذکور اضافه شده که به برنامه نویسان و توسعه دهندگان امکان می‌دهد تا بر مهارت‌های الکسا در این ارتباط بیفزایند و دسترسی به داده‌های پزشکی مردم را در مراکز پزشکی و آزمایشگاه‌ها ممکن کنند. البته از هم اکنون نگرانی‌هایی در مورد حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران خدمات مذکور به وجود آمده است.

بلندگوهای الکسا می‌توانند داده‌های دریافتی در مورد قند خون و غیره را علاوه بر انتقال و پخش، ذخیره کنند. برنامهریزی برای مراجعه به پزشک و تعیین وقت دکتر، ارسال نسخه‌ها و دستورات پزشک از مطب یا بیمارستان، انتقال نسخه و به روزرسانی آن از جمله دیگر خدماتی است که از این طریق در دسترس قرار خواهد گرفت.

Arshia

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی